Polityka zwrotów

Polityka 30-dniowego zwrotu dla produktów odzieżowych

Wszystkie elementy odzieży można zwrócić w ciągu trzydziestu dni od daty wystawienia rachunku celem wymiany na inny rozmiar lub zwrotu pieniędzy. Organizacja wysyłki zwrotnej leży po stronie klienta. Turtle Entertainment pokrywa koszt wysyłki wymienionego towaru. Jeżeli do zakupionego produktu dołączony został kod bonusowy w postaci karty, warunkiem wymiany bądź zwrotu towaru jest pozostawienie karty niewykorzystanej (fizycznie nienaruszonej).

Polityka 30-dniowego zwrotu dla innych produktów

Wszystkie przedmioty nie będące odzieżą (w tym produkty kolekcjonerskie) mogą zostać zwrócone w ciągu trzydziestu dni od daty wystawienia rachunku, o ile produkt nie został rozpakowany, a samo opakowanie nie zostało naruszone mechanicznie. Jeżeli do zakupionego produktu dołączony został kod bonusowy w postaci karty, warunkiem wymiany, bądź zwrotu towaru jest pozostawienie karty niewykorzystanej (fizycznie nienaruszonej).

Jak zorganizować zwrot / wymianę?

Skontaktuj się z Działem Obsługi Klienta pod adresem: support@wargamingstore.com, aby zapowiedzieć chęć zwrotu zakupionego przedmiotu lub jego wymiany. Podaj w wiadomości numer zamówienia, nazwę elementu zwracanego oraz przyczynę jego zwrotu. W odpowiedzi podamy szczegółowe informacje na temat procedury zwrotu. 

Nabywca jest odpowiedzialny za zakupiony przedmiot od momentu jego otrzymania do momentu jego zwrotu (przybycia) na wskazany przez obsługę adres. Celem zagwarantowania pewności o prawidłowym zwrocie przedmiotu zaleca się wybór odpowiedzialnego i sprawdzonego dostawcy usług kurierskich. 

Otrzymałem przedmiot uszkodzony lub niezgodny z zamówieniem!

Jest nam niezmiernie przykro z powodu zaistniałej sytuacji. Skontaktuj się z nami poprzez formularz kontaktowy lub email (na adres: support@wargamingstore.com), a pomożemy Ci znaleźć rozwiązanie. Prosimy o podanie szczegółów związanych z usterką/nieprawidłowością oraz, w miarę możliwości, dołączenie zdjęcia.

Czy otrzymam zwrot kosztów pocztowych, gdy zwrócę towar?

Chętnie pokryjemy koszty przesyłki za zwracany towar w przypadku, gdy błąd wynika z naszej winy. Przykładowo:
  • jeżeli wysłany towar nie zgadza się z zamówieniem;
  • jeżeli otrzymany towar został uszkodzony bądź jest wadliwy.

Nie zapewniamy zwrotu kosztów przesyłki za przedmioty niechciane lub zwrócone z wyboru. Koszt takiej przesyłki zawsze ponosi klient. Ponownie zalecamy korzystanie ze sprawdzonych i zaufanych firm kurierskich.

Prawo odstąpienia

Z poszanowaniem praw ustawowych danego kraju, klienci, którzy mieszkają na terenie Unii Europejskiej, kwalifikują się jako konsumenci w rozumieniu §13. Niemieckiego kodeksu cywilnego (BGB) i mają prawo do anulowania zamówienia w okresie 14 dni od jego realizacji. Niemiecka ochrona konsumenta nie obowiązuje natomiast dla osób znajdujących w krajach poza Unią Europejską.

Mieszkańcy Unii Europejskiej mają prawo do anulowania zamówienia w ciągu 14 dni bez podania przyczyny. Po tym czasie okres rezygnacji wygasa, począwszy od dnia, w którym użytkownik lub osoba trzecia inna niż przewoźnik otrzymał przedmiot(y).

Aby skorzystać z prawa do odwołania, należy nas o tym poinformować za pośrednictwem formularza kontaktowego lub wiadomości email (na adres: support@wargamingstore.com). Informacja tego typu musi zostać nadesłana koniecznie przed upłynięciem terminu okresu odwoławczego. 

Konsekwencje odstąpienia

W przypadku zwrotu towaru bez podania przyczyny wszelkie płatności otrzymane na nasze konto, w tym koszty dostawy (za wyjątkiem kosztów przesyłki innych niż najtańszy jej wariant dostępny na stronie w momencie zamówienia) zostaną zwrócone. Zastrzegamy sobie prawo do odliczenia kosztów związanych z utratą wartości towaru w przypadku, gdy stwierdzimy jego użytkowanie w okresie od momentu otrzymania do momentu wysyłki zwrotnej. Zwrot środków pieniężnych nastąpi nie później niż w okresie 14 dni od otrzymania przez nas zwróconego towaru. Zwrot zostanie dokonany przez nas za pomocą tej samej metody, jaka była stosowana przy zakupie, chyba że zostanie to ustalone inaczej. Nabywca towaru nie ponosi żadnych opłat związanych z wykonaniem transakcji zwrotu. Jedynym ponoszonym kosztem jest w tym przypadku koszt przesyłki zwrotnej.
Zakupiony towar oraz informację o chęci zwrotu bez podania przyczyny należy wysłać do nas nie później niż 14 dni od momentu otrzymania przesyłki. 

Adres do wysyłki zwracanych przedmiotów:

Recom Logistik GmbH
c/o Wargaming Store
Marconistraße 20A
50769 Köln
Niemcy

Nabywca pokrywa koszty wysyłki towaru w przypadku jego zwrotu. Koszty te nie są zwracane. W przypadku, gdy nastąpi zwrot środków za wysyłkę (przesyłka za pobraniem), koszty te zostaną odjęte od kwoty będącej zwrotem za oddany towar.

Wyjątki od prawa do anulowania

Karty podarunkowe nie podlegają zwrotom. W ich przypadku wszystkie zapisy nie mają zastosowania. To samo tyczy się pojedynczych elementów, jeżeli otrzymany przedmiot zawiera ich więcej niż jeden.